sâmbătă, 15 decembrie 2007

Primii nominalizati

Am reusit sa nominalizez 3 site-uri si le prezint mai jos, intr-o ordine complet aleatoare!

Letitia, Stefan, Alex, Catalina si Mihai sunt creatorii site-ului de interfete evaluate ce poarta titlul ce “IE Proiect” si ce poate fi gasit la adresa http://interfete-evoluate.i-neo.ro/. Site-ul lor s-a ales cu o nominalizare pentru simplul motiv ca unele articole au titluri haioase, iar temele au fost foarte frumos integrate pe site si sunt foarte usor de citit. Insa lucrul care mi-a atras atentia a fost posibilitatea de cautare a unui articol si gasirea lui pe masura ce tastezi. Mergeti si vedeti despre ce vorbesc!

“Interfete evoluate la puterea 21” este cel de-al doilea site nominalizat de catre mine si poate fi vizitat la adresa http://www.zeit.3x.ro/, apartinand echipei formate din Ionut, Andreea, Gabriel, Alexandra si Catalin. Mi-a placut designul care este relaxant, dar cel mai mult mi-a placut idea de a face un mic Quiz, foarte potrivit pentru ideea materiei. Mai précis, sunt 3 teste pentru verificarea cunostintelor pe temele: XML, CSS si JavaScript. Va incumetati sa le faceti?

Echipa CSM(Cristian, Liviu si Mihai) este cea de-a treia echipa a carei site de gasit la adresa http://ievoluate.3x.ro/ a fost nominalizat. L-am ales pentru ca este un site aerisit si bine organizat, cu articole usor de citit si destul de multe, semn ca se lucreaza intr-adevar la site. Deasemenea, are o prezentare a membrilor echipei un pic mai altfel decat pe alte site-uri de interfete evoluate. Aruncati o privire sa intelegeti la ce ma refer!
Sa inceapa competitia!

Niciun comentariu: