joi, 20 decembrie 2007

Si ultimii nominalizati, dar nu si cei din urma, sunt...

Site-ul echipei formate din Dragos Diaconu, Adrian Ciocoiu si Dan Calavrezo a speriat vestul, cu o urcare vertiginoasa in top, deoarece nu degeaba isi spun echipa "spaima interfetelor". Dar motivul meu pentru care am nominalizat http://www.go-spinning.com/ la premiile pentru cel mai bun site este faptul ca au un site organizat, frumos ca design si cu articole ce merita citite, iar ce ii diferentiaza de rest e blogul lor funny, un lucru de care am tinut cont cand i-am propus.

Urmatoarea mea preferinta nu are multe din calitatile unui site care s-ar incadra perfect in cerintele proiectului Interfete Evoluate. Dar hey, nominalizarile noastre se refera nu neaparat la acestea, ci la site-uri care ne-au placut noua din varii motive. De aceea, site-ul http://ac-interfete-evoluate.8k.ro/ al echipei formata din Bianca Matei, Dragos Barbulescu, Mihai Ciuraru si Adrian Stoenescu este unul foarte indraznet, deoarece este facut in flash. Membrii echipei, de altfel original descrisi pe site, sfideaza ideea impamantenita deja cum ca un site in flash nu poate fi indexat in google. Pentru indrazneala si originalitate, le acord o nominalizare, desi mi-ar placea tare mult sa vad mai mult continut pe site.

Iata si ultima mea nominalizare, o echipa mare: Andrei Asmarandei, Daniel Baluta, Irina Boldea, Camelia Dobrin si Danut Enachioiu sunt http://www.interfete.net/ , un site care nu vorbeste de la sine (inca), insa faptul ca echipa munceste se vede pe blogul lor, unde incearca sa isi construiasca o identitate vizuala si cauta un nume pentru echipa, unde realizeaza prezentari si grafice, ce mai, o adevarata campanie de promovare. Sper ca bunele lor idei sa apara in curand si pe site, dar pana atunci primesc nominalizarea mea pentru ca transmit si altceva decat simplele cerinte IE.

Ok, avem deci 12 nominalizari, sa inceapa concursul! Va invitam sa va votati preferatii pe site-ul nostru, www.interfeteevoluate.ro! Succes!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Spaima 4ever :))))

Anonim spunea...

buna initiativa :P. Ma batea gandul sa fac si eu ceva de genul asta, dar nu am timp :(.